Salgsbetingelser

Generelle salgsbetingelser

Oppdatert 10. september 2023.
Les gjennom våre salgsbetingelser som følger under før du registrerer deg eller din bedrift som kunde hos Lyst på Lunsj.
Ved registrering og bestilling av våre tjenester samtykker du til våre salgsbetingelser.

Salgsbetingelsene gjelder for deg som kunde ("bruker") og Lyst på Lunsj som eies av Kreativ Catering Tommy Østhagen AS, organisasjonsnummer 985 509 778. Vår adresse er Olaf Helsets vei 5a, 0694 Oslo (Lyst på lunsj) ved bestilling og levering av lunsjabonnement eller andre varer og tjenester som tilbys gjennom vår nettside. Ved å opprette konto hos Lyst på lunsj bekrefter du å ha lest at du samtykker til våre salgsbetingelser. Via vår nettside kan du bestille lunsj til alle ansatte i din bedrift samlet, eller kun til deg privat på kontoret.

Har du spørsmål rundt våre salgsbetingelser kan du kontakte vår kundeservice på kundeservice@lystpalunsj.no.

1. Om tjenesten

Lyst på lunsj er en abonnementsbasert tjeneste for levering av varm og kald lunsj til bedrifter.
Det er ingen oppstartsavgift eller bindingstid. Bestill lunsjen på den dagen som passer deg!

Du administrerer enkelt ditt abonnement og dine bestillinger via min konto på våre nettsider.

Lyst på lunsj, leverer i Oslo og omegn. Hvis du ønsker levering til et annet sted utenfor Oslo og omegn, kan du sende en forespørsel til oss. Vi vil vurdere muligheten for å tilby levering til det ønskede stedet.

2. Lyst på lunsj tilbyr følgende:

Lyst på lunsj tilbyr varme og kalde lunsjretter laget av sunne og kortreiste råvarer som leveres til bedrifter mandag-fredag hver uke.
Hver dag tilbyr vi en varm rett, en dagens rett, dagens vegetar og dagens påsmurt. I tillegg har vi mange faste retter og tilleggsprodukter som kan bestilles sammen med lunsjen.
Du finner alltid menyer for de neste 2-3 ukene tilgjengelig på vår nettside under ukens meny.

3. Bestilling og levering

Siste frist for å bestille eller endre bestilling er kl.11:00 dagen før levering, og fredag kl 11:00 for levering til mandager.
Om du ønsker å kansellere en bestilling må dette gjøres innen bestillingsfrist for neste dag. Etter dette er det ikke mulig å kansellere en bestilling.

Vår samarbeidspartner på transport leverer lunsjen til dere mellom 09.00 og 11.00. Er det feil på leveringen din - ta kontakt med vår kundeservice på telefon 22 61 47 00 for rask hjelp.

Alle våre kunder skal ha fått levert sin lunsj senest 11.30. Ved force majeure hendelser som ulykker, vanskelige kjøreforhold grunnet værforhold og lignende må forsinkelser påregnes.

4. Leveringsvilkår

Når du har lagt inn bestilling på vår nettside aksepterer og godkjenner du at produktet som er bestilt blir levert til den leveringsdato som er opprettet for den aktuelle bestillingen.

Ved levering må du være til stede for å motta produktet. Om du ikke er tilstede for å ta i mot leveransen kan sjåfør levere produktet kontaktløst ved ytterdør. Våre sjåfører vil alltid forsøke å nå deg på telefon før maten blir levert kontaktløst.
Bilde av kontaktløs levering blir tatt og kan oversendes på forespørsel. Ved kontaktløs levering overtar du ansvaret for produktet.
Det er gratis frakt når du bestiller til mer enn 10 personer, og ellers koster det kr 79,- når dere er færre.

5. Betaling

Betaling skjer kostnadsfritt, og etterskuddsvis hver lørdag ved trekk fra registrert betalingskort som du har lagret på min konto.
Det er Worldline som håndterer kortbetalinger for Lyst på Lunsj.
Alle priser er oppgitt eks. mva i NOK.

Bedriftene angir selv kostnadsfordeling pr. lunsj mellom bedrift og den ansatte.

Firmaene faktureres sin andel to ganger i måneden, den 15. og siste dag i måned. Faktura sendes på EHF eller på epostfaktura til oppgitt adresse ved registering. Det påløper fakturagebyr med kr. 65,- pr.faktura.

Lyst på lunsj forbeholder seg retten til å avslutte ubetalte kundeforhold.

6. Dine forpliktelser

Som kunde hos Lyst på lunsj er du ansvarlig for at du har oppgitt rett informasjon ved opprettelse av brukerkonto hos oss.
Passord og brukernavn til vår nettside er kun til personlig bruk og skal holdes hemmelig for andre.

Det kan forekomme endringer i salgsbetingelser og priser fra Lyst på lunsj, og alle kunder plikter å sette seg inn i gjeldende betingelser og priser. Vi varsler alltid endringer i god tid før de trer i kraft.

7. Kommunikasjon med kunde

Lyst på lunsj kan sende ut e-post og evt. tekstmelding til alle kunder med viktig informasjon som omgår kundeforhold og levering av lunsj.
Med mindre du som bruker har reservert deg for det så kan Lyst på lunsj også sende ut e-post og evt. tekstmelding til kunder med relevant informasjon om våre tjenester.

8. Klager og tilbakemeldinger

Både positive og negative tilbakemeldinger er viktige for oss - og vi ønsker at du som bruker er fornøyd med våre tjenester. Ta kontakt så hjelper vi deg med å finne en løsning som du er fornøyd med.

9. Angrerett og reklamasjonsrett

Mat som leveres ferskt for bespisning umiddelbart etter levering omfattes ikke av angrerett og reklamasjonsrett.

10. Behandling av personvernsopplysningar og personvern

Følg linken for å finne vår Personvernserklæring
Om vil endre personopplysninger så kan det gjøres via min side. Alternativt, ta kontakt på kundeservice@lystpalunsj.no

11. Kontaktinformasjon

Vår kundeservice er tilgjengelig på telefon 21 53 12 74 eller epost kundeservice@lystpalunsj.no mellom 08:00 og 16:00 mandag til fredag.