Digital kantine øker kvaliteten i alle ledd

Er du lei av utvalget i kantinen på jobben?
Ønsker du en sunnere og mer variert meny?

Lyst på lunsj betraktes som en digital kantine, og anerkjennes for våre smakfulle menyer!

Med digital kantine mener vi at du bestiller ønsket lunsj for deg og dine kollegaer digitalt. Så leverer vi maten der hvor bedriften holder til.

Fast meny

På vår faste meny finner du alt fra brødmat, salater og annet bakverk & snacks. Menyen er beregnet på kollegaer som ønsker tradisjonelle lunsjtips.

Ukens meny

Ukens meny er ment for kollegaer som lunsjtips på god mat, og gjerne nye smaksopplevelser. Menyen er rullerende fra uke til uke. 

Vi er svært opptatt av kvalitet, i tillegg til sunne menyer basert på kortreiste ingredienser. På den måten vet vi at vår meny kan øke produktiviteten, fokuset og humøret på arbeidsplassen.

Slik bestiller du fra vår digitale kantine

I løpet av et par minutter rekker du å registrere firmaet hos oss i Lyst på lunsj. Vi trenger kun kontaktperson, organisasjonsnummer og leveringsadresse. Du avslutter bestillingen ved å legge til navn og e-postadresse til dine kollegaer, resten håndterer vi. 

Praktisk informasjon om vår digitale kantine

  • Vi sørger for en variert meny og som endres ukentlig. 
  • Siste frist for å bestille eller endre bestilling er kl.11:00 dagen før levering, og fredag kl 11:00 for levering til mandager. 
  • Vi tilpasser for allergener som: Egg, melk, gluten, peanøtter, nøtter, fisk og skalldyr. 
  • Betaling skjer kostnadsfritt, og etterskuddsvis hver helg ved trekk fra registrert betalingskort som du har lagret på min konto. 
  • Bedriftene angir selv kostnadsfordeling pr. lunsj mellom bedrift og ansatte. Firmaene faktureres sin andel to ganger i måneden, den 15. og siste dag i måneden. 
  • Det er gratis frakt når du bestiller til mer enn 10 personer, og ellers kr 79,-.

Vi har mange faste bedriftskunder i Oslo og Akershus.

Vi ønsker deg velkommen til å ta kontakt for mer informasjon vedrørende vår digitale kantine!